Kenarda Yaşam

Last Sipahi isimli şahsın deli ama bir o kadar da enteresan beyninden dökülenler. Paylaşmak güzeldir, özellikle ucunda ölüm varsa.



Street Fighter serisine hayranlığım zaten ayrı bir başlık konusu, senelerdir bizi peşinden koşturan Capcom'a teşekkür ederim :)

Oyunun PC'de çıkmasıyla birlikte adam gibi oynama fırsatım oldu sonunda. Oyun salonlarında gürültü içinde, terleye terleye oynarken bir şey anlamıyor insan. Oyunu oynarken ilk dikkatimi çeken şey oyundaki müzikler oldu. Capcom'un oyunlarına bu konuda çok önem verdiği bilinen bir gerçek. SF4'de bundan aşağı kalmamış, tek kelimeyle enfes müzikleri var.

Onimusha, Chaos Legion gibi oyunların müziklerini yapan Hideyuki Fukasawa SF4'ün güzel müziklerinin arkasındaki kişi. Aynı zamanda Japonya'da meşhur Exile isimli bir grup da giriş müziğini yapmış. Albümü piyasada bulunabilir durumda şu anda. Albüm 2 CD'den oluşuyor ve içinde bölüm müziklerinin yanı sıra belirli karakterlerin de tema müziklerinin yeniden yapılmış halleri var. Özellikle Guile temasını çok beğendim. Albümde ayrıca bir sürü ekstra da var, mesela SF4 tema müziğinin orkestral versiyonu gibi.

Haftalardır dinliyorum, daha sıkılamadım, özellikle spor yaparken, dağ bayır koşarken çok güzel eşlik ediyor bana.

Wiki Hideyuki Fukasawa

0 yorum:

Yorum Gönder